HTML

Kovax blogol

Friss topikok

  • : Hű, erre a komment dologra csak most kezdek rájönni!!! OP (2005.02.13. 11:58)

Címkék

2008.04.20. 16:39 Kovax1985

Kilencedik Most először egyedül, ami nem volt olyan izgalmas , viszont a saját tempómat tudtam menni
A táv ezúttal (mivel nem kellett kimennem az állomásra) "csak" 126.6 km volt, viszont 5 óra 38 perc tekerési idővel abszolváltam: 9-kor indultam és hazaértem negyed 5-re, úgyhogy sokat nem is pihentem.. Elég erős tempót diktáltam magamnak, sokáig 23 volt az átlagom, ennek köszönhetően a végére kicsit elfáradtam, a balfi emelkedőn csak szakaszosan jutottam fel és az átlagom a végére 22.4 km/h lett. Jól esett, kellemesen elfáradtam, de remélem a 10.-re legalább 10-en összegyűlünk!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kovax.blog.hu/api/trackback/id/tr656519437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása